هنوز هم تله‌های کلاسیک معمولاً برای کشتن موش‌های داخل خانه استفاده می‌شوند. برای بهترین نتیجه، این تله‌ها باید به صورت همسطح روی دیوارها قرار گیرند و صفحات ماشه رو به دیوار باشند.

تخته های چسب نیز ممکن است موثر باشند. اگر موش ها به درستی قرار گیرند، باید در چسب گیر کرده و نتوانند خود را آزاد کنند. در نهایت، موش ها از هیپوترمی می میرند.سمپاشی موش را هم جدی بگیرید!

Zapper موش‌های فریبنده را قبل از ایجاد شوک الکتریکی کشنده در محفظه‌ها به دام می‌اندازد. Zapperها نسبت به دو تله دیگر گرانتر هستند و نیاز به استفاده از باتری دارند.

اگرچه صاحبان خانه ممکن است طعمه هایی را در نظر بگیرند، اما برای استفاده در داخل خانه توسط صاحبان خانه توصیه نمی شود. طعمه‌های جوندگان می‌توانند برای انسان و حیوانات خانگی سمی باشند و اگر به درستی و طبق برچسب استفاده نشوند، ممکن است ناآگاهانه توسط بچه‌های کوچک بلعیده شوند. آلودگی های جدی نیاز به خدمات حرفه ای کارشناسان کنترل آفات دارد.

موش ها چگونه وارد خانه می شوند؟


موش ها از طریق شکاف ها و سوراخ هایی که در دیوارها، کف ها و پایه ها وجود دارد وارد خانه می شوند. صاحب خانه ها معمولاً سوراخ های موش را تا زمانی که سایر علائم آلودگی ظاهر نشود، تشخیص نمی دهند. موش‌ها به دلیل شکل بدنی که دارند، می‌توانند از سوراخ‌هایی بسیار کوچک‌تر از آنچه که به نظر می‌رسد وارد شوند.

 

موش ها همچنین ممکن است از طریق شکاف های موجود در پنجره ها یا سقف ها و همچنین از طریق خطوط فاضلاب وارد خانه شوند. اگر لوله های زهکشی به درستی آب بندی نشده باشند، موش ها ممکن است از طریق زهکشی سینک یا وان وارد خانه شوند. آنها همچنین شناخته شده اند که راه خود را از طریق سوراخ های ورودی اطراف لوله کشی و خطوط گاز اجاق گاز پیدا می کنند.

 

سمپاشی موش

 

در نتیجه کاهش دما، هجوم در پاییز شروع می شود. پس از اینکه یک مستعمره وارد یک سازه می شود و آن را امن و گرم می بیند، به ندرت دوباره به بیرون می روند. موش ها به سرعت تکثیر می شوند و جمعیت ممکن است در عرض چند ماه از 200 نمونه فراتر رود.

 

برای جلوگیری از ورود موش به داخل خانه، باید تمام شکاف ها، منافذ و سوراخ ها را با فلز یا سیمان آب بندی کرد. همه درها و پنجره ها باید به درستی بسته شوند. غذاها را در ظروف شیشه ای یا فلزی با درب محکم نگهداری کنید و مطمئن شوید که تمام ضایعات مواد غذایی را در اسرع وقت دور بریزید. برای کمک و راه حل های اضافی با یک متخصص کنترل آفات تماس بگیرید.سمپاشی موش