اگر ساکن محله خوب مرزداران تهران هستید در جریان باشید که میتوانید از سرویس قالیشویی حرفه ای نامین استفاده کنید ، قالیشویی نامین عضو اتحادیه قالیشویان تهران می باشد . خب ! اگر از فرش خود بدتان می‌آید چون کهنه، لکه‌دار و مشمئزکننده است، خبر بسیار خوبی داریم. مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید که باعث می شود دوباره عاشق آن شوید.

سال‌ها پیش وقتی خانه‌مان را بازسازی کردیم، برخی از فرش‌ها را با چوب سخت جایگزین کردیم. چه مکاشفه ای حالا می‌توانستم خاک و گرد و غبار را ببینم و صادقانه بگویم، نمی‌توانستم آنچه را که در این مدت کوتاه روی آن کف‌های چوبی جمع شده است، ببینم. البته من هرگز آن را روی فرش ندیدم اما می دانم که همیشه آنجا بوده است. چه زنگ خطری بود وقتی دیدم فرش کهنه برداشته شده، پیچیده شده و کنار کشیده شده است.

این چیزی است که باید بدانیم و هرگز فراموش نکنیم: صرف نظر از رنگ، برند یا سبک، فرش کثیفی را پنهان می کند. این چیز خوبی نیست. همینطور که این مطلب را ادامه می دهید می توانید از خدمات قالیشویی در مرزداران هم استفاده کنید.


از یک طرف، من فرش را به دلیل گرم و دنج بودن آن به اتاق، به خصوص اتاق خواب، دوست دارم. اما فکر کردن به آنچه در آن است، احساس کمی وحشتناک به من می دهد. من قبلاً فکر می کردم که جاروبرقی گاه به گاه کافی است.اما باز هم خوب تمیز نمی شود . به راحتی میتوانید از خدمات حرفه ای قالیشویی مرزداران تهران استفاده کنید.

با این حال، حتی با وجود توانایی آن در نگهداری و پنهان کردن انواع کثیفی ها و کثیفی ها، من حاضر نیستم فرش خانه ام را به طور کامل رها کنم! حتی اگر این کار را انجام دادم، مطمئن باشید که به زودی برای خرید فرش های منطقه ای اقدام خواهم کرد. پس تفاوت چیست؟ فرش فرش است و اگر به خوبی از آن مراقبت نشود، همه آن نازک، زشت و زشت می شود.

و در مورد آن لکه ها چطور؟ روی کف‌های چوبی‌ام، فوراً ریزش‌ها را پاک می‌کنم. اما لکه یا ریختن روی فرش؟ چشمم را می بستم. این درسی است که باید به سختی یاد می گرفتم. و در حالی که ممکن است روزانه جاروبرقی نزنم، می توانم به شما قول بدهم که هیچ لکه ای روی فرش من نیست و مسیرهای کثیفی نیز وجود ندارد.

 

به طور منظم جاروبرقی بزنید

 

هر چند وقت یکبار که کف سطح سخت خود را جارو می کشید، پاک می کنید یا گرد و غبار می کنید - این همان مقداری است که باید فرش را جارو بکشید. فقط به این دلیل که نمی توانید کثیفی، گرد و غبار، زباله ها، ردپاها، خرده ها و موها را ببینید، به این معنی نیست که آنجا نیستند! اجازه دادن به هر یک از آن‌ها به داخل پره فرش، فرش شما را به موقعیتی منزجر کننده تبدیل می‌کند.

شما به یک جاروبرقی با مکش فوق العاده قوی نیاز دارید تا کثیفی، گرد و غبار و کثیفی را به سرعت و به راحتی پاک کنید. جاروبرقی هفتگی زیاد نیست. دو بار در هفته - خیلی بهتر. جاروبرقی روزانه مناطق پر ترافیک؟ حتی بهتر. بهترین راه برای جارو کشیدن فرش حفظ این روال است.قالیشویی مرزداران تهران