معرفی کسب و کارهای به درد بخور در زندگی روزمره

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

قالیشویی در جیحون | نحوه تمیز کردن فرش بدون کمک متخصصان قالیشویی !

در حالی که تقریباً همه فرش‌ها دارای برچسب دستورالعمل‌های مراقبت هستند، راه‌هایی برای تمیز کردن فرش شما بدون نیاز به تماس با افراد متخصص قالیشویی وجود دارد. در اینجا خلاصه ای از نحوه تمیز کردن پارچه فرش یا قالیچه هایی که ظاهر بدتری دارند، آورده شده است. اگر نمیخواهید این راه ها را امتحان کنید میتوانید از خدمات قالیشویی جیحون استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تمیز کردن فرش های قدیمی | قالیشویی در مرزداران تهران

اگر ساکن محله خوب مرزداران تهران هستید در جریان باشید که میتوانید از سرویس قالیشویی حرفه ای نامین استفاده کنید ، قالیشویی نامین عضو اتحادیه قالیشویان تهران می باشد . خب ! اگر از فرش خود بدتان می‌آید چون کهنه، لکه‌دار و مشمئزکننده است، خبر بسیار خوبی داریم. مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید که باعث می شود دوباره عاشق آن شوید.

سال‌ها پیش وقتی خانه‌مان را بازسازی کردیم، برخی از فرش‌ها را با

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

6 درمان خانگی برای خداحافظی یکبار برای همیشه با سوسک ها

سوسک ها بدون شک منفورترین آفات روی کره زمین هستند. آنها نه تنها ناقل بیماری ها هستند، بلکه نشان دهنده یک محیط غیربهداشتی نیز هستند. اجازه دهید وارد این واقعیت نشویم که آنها نیز می توانند پرواز کنند (وحشتناک)! خانواده ها اهداف آسانی برای این موجودات مزاحم هستند و بیشتر آشپزخانه یا هر جایی که فکر می کنند می توانند رشد کنند هجوم می آورند. جای تعجب نیست که

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰