قالی شویی ونک

 

قالیشویی ونک : یکی از مشکلات عمده آب و هوا، شیوع گرد و غبار است. گرد و غبار در تمام سطوح جمع می شود و در نتیجه باعث آلودگی هوای داخل خانه می شود. اگر سطحی داشته باشید که گرد و غبار را مانند فرش و موکت به دام می اندازد، مشکل تشدید می شود.

 برای افراد مبتلا به آسم و سایر مشکلات تنفسی، این می تواند یک چالش جدی باشد. از این رو، تمیز کردن منظم فرش برای حفظ کیفیت هوای داخل خانه بسیار مهم است.

وقتی صحبت از شستشوی فرش به میان می‌آید، حتی اگر می‌توانید این کار را به تنهایی با استفاده از جاروبرقی انجام دهید، ممکن است تمام گرد و غبار انباشته‌شده را پاک نکند زیرا جاروبرقی مورد استفاده در خانه‌ها با جاروبرقی‌های مورد استفاده شرکت‌های قالیشویی متفاوت است.

 از این رو، توصیه می شود از شرکت قالیشویی حرفه ای مانند قالیشویی نامین  کمک بگیرید.

روش قالیشویی حرفه ای ما با پرزهای مکانیکی شروع می شود. این روش به شل شدن خاک کمک می کند که الیاف روی فرش را از بین می برد و سپس با استفاده از یک جاروبرقی قدرتمند پاک می شود.

 هنگامی که پرزها انجام شد، فرش به طور کامل از نظر خونریزی یا جمع شدن رنگ بررسی می شود. سپس یک پیش‌تهویه‌کننده برای تعلیق و حذف خاک باقی‌مانده اعمال می‌شود. در نهایت، یک فرآیند استخراج آب گرم برای تمیز کردن ملایم الیاف فرش و حذف بقایای تمیز کردن، در صورت وجود، انجام می شود. این روش همچنین به خشک شدن سریعتر فرش کمک می کند.

 

قالیشویی ونک نه تنها یکی از برترین شرکت های قالیشویی در تهران است، بلکه خدمات قالیشویی مقرون به صرفه را نیز ارائه می دهد. اگر به دنبال بهترین قالیشویی در ونک هستید، چرا بیشتر منتظر بمانید؟ تماس بگیرید و متخصصین ما در کمترین زمان در منزل شما خواهند بود.

در قالیشویی آذین  ایمنی افراد ما اولویت اصلی ما است و ما همچنان تمام اقدامات پیشگیرانه لازم را برای محافظت از رفاه تیم و مشتریان خود انجام می دهیم.

برای این منظور، ما اقدامات بیشتری را انجام داده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که اقدامات پیشگیرانه مناسب برای کووید-19 با همه متخصصان ما برای انجام ایمن اعمال می شود. ما اقدامات بهداشتی خود را به طور قابل توجهی افزایش داده و برای ایمن نگه داشتن تیم و مشتریان خود اجرا کرده ایم. 5 دستورالعمل اصلی که بر روی کنترل های تمرین کاری و اقدامات حفاظت فردی تمرکز دارد.

  •  بررسی روزانه دمای بدن
  •  کیت های ایمنی و بهداشتی:
  • ضد عفونی تأسیسات: آموزش بهداشت و ایمنی: کنترل های تمرین کار